Vokiečių kariuomenė kairiajame Nemuno krante, prie Žagariškių kaimo, nusprendė įkurti aviacijos bazę lygiame, dideliame lauke. Nuo šios datos prasideda S. Dariaus ir S. Girėno aerodromo istorija.
Aerodrome buvo atidaryta pirmoji civilinių skrydžių linija Karaliaučius-Kaunas.O prieš mėnesį, 1921-06-29 buvo surengta pirmoji oro šventė
Šiais metais aerodrome buvo išbandytas pirmasis lietuviškas sklandytuvas, bei aviakonstruktorių Jurgio Dobkevičiaus "Dobi" ir Antano Gustaičio "Anbo" lėktuvai ir jų versijos
Civilinės aviacijos padalinys buvo perkeltas į Karmėlavą, į naujai įkurtą Kauno oro uostą. Po kelių metų, 1990-02-19 buvo nuspręsta senojo Kauno oro uosto civilinės aviacijos pastatus perduoti Lietuvos aviacijos muziejui.
LR kultūros ministro įsakymu patvirtintas S. Dariaus ir S. Girėno aerodromo nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos specialusis planas, ir Aleksoto aerodromas išliko, minėdamas svarbią istorinę reiškmę Lietuvos aviacijos istorijai.
Aerodromo istorija turi pasiūlyti daug daugiau įdomesnių faktų!Norėdami sužinoti daugiau, apsilankykite mūsų istorijos skirsnyje "Istorija", arba spustelkite "Daugiau".